Grattis till examen!

Socionomsektionens ordförande Daniel Treviño håller tal.

I lördags gick terminens examensceremoni för socionomer, masterstudenter och hälso- och sjukvårdskuratorer av stapeln i AF-borgen.

Stämningen var hög när Stora salen i AF-borgen fylldes med studenter från Lund och Helsingborg, och deras anhöriga. Lektor Teres Hjärpe, prefekt Katarina Jacobsson och socionomsektionens ordförande Daniel Treviño höll tal när sammanlagt 134 glada studenter tog examen.

Efteråt väntade firande med mingel och bubbel, anordnat av Socionomsektionen.

Stort grattis till alla nybakade, och lycka till i arbetslivet!

Lektor Teres Hjärpe håller tal.
Stora salen i AF-borgen.