Val av fördjupningskurs (15hp) termin 7

Skriv in ditt förnamn.
Skriv in ditt efternamn.
Fyll i ditt födelsdatum enligt ååååmmdd.
Skriv in din gatuadress.
Skriv in postnumer och ort.
Din primära e-postadress
Skriv in ditt mobiltelefonnummer.
Jag vill läsa följande kurs: (obligatorisk)
.
Skriv in kurskoden.
GDPR (obligatorisk)

Spara gärna formuläret som pdf innan du skickar in den senast fredag 26 juli. Du kommer att få besked via din studentmejl om vilken kurs du har kommit in på. Om du har frågor är du välkommen att kontakta studieadministrationen på: info@soch.lu.se

Studieinformation - för snabb kontakt
info [at] soch [dot] lu [dot] se (info[at]soch[dot]lu[dot]se)

Erika Werner
Studierektor

Studievägledning
Ett vägledningssamtal måste bokas i förväg. Skicka mejl för att boka en tid. Ange alltid ditt telefonnummer och berätta kortfattat vilka frågor du har.
studievagledning [at] soch [dot] lu [dot] se (studievagledning[at]soch[dot]lu[dot]se)